საგნობრივი პროგრამები


ქართულ  ენასა  და ლიტერატურაში

III  კლასი

მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
2017-2018 სასწ. წელი



ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების მიზნები და ამოცანები
           
პიროვნების საერთო კულტურა, საკომუნიკაციო და პროფესიული უნარ_ჩვევები სწორედ მშობლიური ენის საფუძველზე ყალიბდება. ის ქმნის იმ ძირითად ბაზისს, რომელსაც ეფუძნება ადამიანის თავისუფალი განვითარების მთელი შემდგომი პროცესი. სწორედ ამის გათვალისწინებით განისაზღვრება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ძირითადი მიზნები:
·         განუვითაროს მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები;
·         გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
·         განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანმიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
·         ჩამოუყალიბოს დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი და რეფლექსური აზროვნების უნარი;
·         შეაყვაროს კითხვა; გააცნობიერებინოს ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო კულტურა,როგორც ცვლილებისა და განვითარების მუდმივმოქმედი პროცესი.

საგანმანათლებლო მიზნებიდან გამომდინარე, ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება სკოლაში ითვალისწინებს კონკრეტული ამოცანების გადაჭრას.  ამგვარ ამოცანებს წარმოადგენს:
·          კალიგრაფიული კულტურის გამომუშავება;
·         ლექსიკური მარაგის შევსება_გამდიდრება;
·         მსჯელობის უნარის განვითარება;
·         ტექსტის ანალიზის უნარის განვითარება;
·         აზრის ცხადად, ლაკონურად და მწყობრად გამოხატვის უნარის ჩამოყალიბება და სხვა...





1
,,სიმღერა მამულზე“ (კითხვით და ზეპირად)
2 სთ
2
,,მალე სექტემბერიც დადგება“ (კითხვით და თხრობით)
2
3
,,ფეფოს ახალწლისა“ (კითხვით და თხრობით)
3
4
,,მატარებელი“ (კითხვით და თხრობით)
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა ,,ბიულერბიელი ბავშვები“
1
5
,,გიმნაზიაში“ (კითხვით და თხრობით)
პირის ნაცვალსახელი
4
6
პატარა მოგონებები დიდ მწერალზე ( აკაკი წერეთელი კითხვით)
2
7
,,შორიდან მოსული მოწაფე“ (კითხვით და თხრობით)
3
8
,,ხელის ჩუქურთმა“ (კითხვით) ქართული ანბანი
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა ,,ჩემი თავგადასავალი“ აკაკი წერეთელი

9
,,დედა წერტილი და შვილი წერტილი“ (კითხვით და თხრობით)
3
10
,,სასვენი ნიშნები“ (კითხვით)
სასვენი ნიშნები კითხვის დასმა_როგორი? რომელი?
3
11
,,პეპის პირევლი წერილი“ (კითხვით და თხრობით) ადრესატი, ზრდილობიანი ფორმები,პორტრეტი
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
,,კაცის ძალა“ _ ხალხური

12
,,მატასი, პიპა და სუსი_ფუსი“ (კითხვით და თხრობით)
კითხვის დასმა _ სად? როდის?
4
13
,,შემოდგომა“ (კითხვით და თხრობით)
3
14
,,მოლოდინა“ (კითხვით და თხრობით)
ვინ ჯგუფის სახელების გამეორება
4
15
,,ხილთა ცილობა“ (კითხვით) სასვენი ნიშნები
კითხვის დასმა_ როგორი? რომელი?
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა ,,ხეები“ _ გურამ პეტრიაშვილი.

16
,,ვენახი“ კითხვით და თხრობით
,,ხალხური“  ზეპირად
ზმნა
4
17
,,შენი ჭირიმე, გუთანო!“
,,ხარო,ხარი ვინ დაგარქვა?“ (ზეპირად)
დროის ზმნიზედებით წარსული, აწმყო და მომავალი დროის განსაზღვრა.
4
18
,,გაიზრდები და დაგავიწყდება“ (კითხვით და თხრობით)
მიმართვა

3

19


,,პატარა მოგონებები დიდ მწერალზე“
(ი. ჭავჭავაძე) კითხვით
3
20
,,წყალობა“ (ზეპირად)
ზმნის დრო
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
,,ხელმწიფე და ღარიბი კაცი“

21
,,ჩიტუნიას ლოცვა“
(კითხვით და თხრობით)
3
22
,,დათვი და ბელები“ (კითხვით)
3
23
,,რას გვირჩევს მოხუცი მეტყევე“ (კითხვით)
2
24
,,დადგა ზამთარი“ (კითხვით)
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა
,,მეკვლე“
1
25
,,ზამთარი“ (კითხვით)
1
26
,,დიდთოვლობა“ (კითხვით)
,,ირემი“ (ზეპირად)
სულიერი და უსულო სახელები
2
27
,,თოვლის სიმღერა“ (კითხვით)
1
28
,,წინაპრები და შთამომავლები“ (კითხვით)

1
29
,,ალილო“ (კითხვით)
რიცხვითი სახელი
2

შემაჯამებელი
1
30
,,სიმღერის ხე“ (კითხვით)
მარცვალი
1
31
,,ნაცარქექია“ (კითხვით და თხრობით)
3
32
ნაცარქექია (ლექსი) ზეპირად
1
33
ხალხური (კითხვით)
2
34
,,ცრუპენტელები“ (კითხვით)
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა ,,როგორ მოაჯადოვა ქონდრის კაცმა  ნისლი“
1
35
,,გმირი ქვასანაყი“ (კითხვით)
სიტყვის გადატანა
2
36
,,გაბუტული მეგობრები“ (კითხვით)
2
37
,,გოგრა“ (კითხვით და თხრობით“
5
38
,,სამშობლო“ (კითხვით და ზეპირად)
ჩვენებითი ნაცვალსახელი
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა  ,,როგორ დაიწყო ნისლისა და გარეული ბატების საოცარი მოგზაურობა“
1
39
,,მთიელი და კაკლის ხე“ (თხრობით)
1
40
პატარა მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (კითხვით)
1
41
,,გაფრენილი გვრიტები“ (თხრობით)
1
42
,,გათავისუფლება“ (კითხვით)
3
43
,,მგელი და კრავი“ (კითხვით)
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა  ,,ვახტანგ VI
1
44
,,ჯადოსნური ფანქარი“ კითხვით და თხრობით
2
45
,,ზარმაცი“ ზეპირად
1
46
,,კვიწიწელები“  (კითხვით და თხრობით)
5
47
მელია და მამალი (კითხვით)
3

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა   ,,მეჩონგურე“
1
48
,,შრომის საფასური“ (თხრობით)
2
49
,,ონავრები“ (კითხვით)
4
50
,,გაზაფხული“ (ზეპირად)
4

შემაჯამებელი ტესტი
1

თავისუფალი საათები
3
51
,,მყუდრო“ (კითხვით)
2
52
,,ლოდები ამბავს ჰყვებიან“ ,
,,წიფლის ნათქვამი“ (ზეპირად)
2
53
,,წიფლისჩიტა“ (კითხვით)
3
54
პატარა მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (ვაჟა _ ფშაველა) კითხვით
2
55
,,სიხარულის ცრემლები“ (კითხვით)
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა  ,,ექო _ ბერძნული მითი“.
1
56
,,კუ და მორიელი“ (კითხვით)
3
57
,,პური და უქნარა“ (კითხვით)
1
58
,,პურის ანგელოზი“ (კითხვით და თხრობით)
5
59
პატარა მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (კითხვით)
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა  ,,ტომის ოინები“.
1
60
,,ყაყაჩოსა სიწითლითა“ (ზეპირად)
3
61
,,მესერი“ (კითხვით და თხრობით)
3
62
,,მთვარე ჩვენი თანამგზავრი“ (კითხვით)
3
64
,,არაგვის ზემოთ, არაგვის ქვემოთ“
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა   ,,ბარონ მიუნჰაუზენის თავგადასავალი“
2
65
,,როგორ დაარსდა თბილისი“
(კითხვით და თხრობით)
2
66
,,ცხრა წყარო“ (კითხვით)
2
67
,,საკლები ცხრიანი“ (კითხვით)
3
68
,,ბრძენი აზრს იცვლის“ (კითხვით)
2
69
,,ზაფხული“ (კითხვით)
2

დამოუკიდებლად საკითხავი მასალა   ,,როგორ დაიპყრო ადამიანმა ზღვა“
1
70
,,ცოტნე დადიანის ბავშვობა“ ,
,,ლოცვა“     (კითხვით)
2
71
,,ანდერძი“ (კითხვით და ზეპირად)
2
72
,,ჩემი სოფელი“ (კითხვით)
2

პატარა მოგონება დიდი მწერლის შესახებ (ი. გოგებაშვილი) კითხვით
1
73
,,აკვანი“ (ზეპირად)
2
74
,,ძვირფასი სახელები“ (კითხვით)
1
75
შემაჯამებელი ტესტი
1
76
თავისუფალი საათები
3






სასწავლო გეგმა

ბუნებისმეტყველებაში
III კლასი




მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
2017-2018 სასწ. წელი








გაკევთილის თემა
გაკვეთილის მიზანი
სტანდარტი
შედეგი
აკ,სთ,
ზაფხულისარდადეგები
მოსწავლე შეძ-ლებსზაფხულის შთაბეჭდილებებზე საუბარს  
ბუნ. 3. 1
მოსწავლეს განუვი-თარდება სამყაროს შემეცნების უნარები
2
ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება
მოსწავლე დააჯ-გუფებს ცოცხალ და არაცოცხალ ბუ-ნების წარმომდ-გენლებს
ბუნ.3.1
მოსწავლე ასახელებს და აჯგუფებს ცოცხალ და არაცოცხალს
2
ჩვენი დედამიწა
მოსწავლე შეძლებს დაახასიატოს დე-დამიწა
ბუნ.3.1
მოსწავლე  აღწერს დე-დამიწის მოდელს
1
ხმელეთი და წყალი
მოსწავლე გაარჩევს წყალს და    ხმე-ლეთს ფერების მიხედვით

ბუნ.3.1
მოსწავლე ჩამოთვლის ხმელეთის სახეებს. გაარჩევს წყალს და ხმელეთს ერთმანე-თისგან
1
მზე_სიცოცხლის წყარო
დაახასიათებს მზეს და ახსნის მის მნიშვნელობას სამ-ყაროში
ბუნ3.6
მოსწავლე შეძლებს სამყაროში მზის დანიშ-ნულებაზე საუბარს
1
დღე და ღამე
მოსწავლე ახსნის დღე-ღამის მნიშ-ვნელობას
ბუნ3.1

მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი მოვლენის აღწერას
1
მთვარე
მოსწავლე დაახა-სითებს მთვარეს, როგორც დედამი-წის თანამგზავრს
ბუნ3.6
  მოსწავლე შეძლებს მთვარის დახასითებას
1
ჩრდილი
აღწერს როგორ წარმოიქმნება ჩრდილი
ბუნ3.1
მოსწავლე შეძლებს და-მოუკიდებლად ბუნე-ბრივი მოვლენის აღწერას
1
ჩრდილი(გაგრძელება)
აღწერს როგორ წარმოიქმნება ჩრდილი
ბუნ3.1
მოსწავლე შეძლებს და-მოუკიდებლად ბუნე-ბრივი მოვლენის აღწერას
1
არაცოცხალი ბუნება
(შემაჯამებელი გაკვეთილი)
მოსწავლე შეძლებს ცოდნის დამოუკი-დებლად გადმო-ცემას და შეფასებას
ბუნ3.1
მოსწავლე  შეაფასებს მიღებულ  ცოდნას და დაახასიატებს არაცოცხალ ბუნებას
2
ბუნებრივი მოვლენები
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის და გაარჩევს ბუნებრივ მოვლე-ნებს
ბუნ. 3.6
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
1
სეზონური ბუნებრივი მოვლენები
მოსწავლე შეძ-ლებსსეზონური მოვლენების დახა-სიათებას
ბუნ. 3.6
მოსწავლე შეძლებს სეზონური მოვლენების ერთმანეთისგან განს-ხვავებას და მათ დახა-სიათებას
1
დარია თუ ავდარია
მოსწავლე ისაუბ-რებს ბუნებრივ მო-ვლენებზე
ბუნ. 3.6
მოსწავლე შეძლებს დარის და ავდარის განსხვავებას და დახა-სიათებას
1
პირობითი ნიშნები და ამინდი
მოსწვლე აღწერს ამინდს პირობითი ნიშნებით
ბუნ. 3. 2
მოსწავლე ჩამოთვლის პირობით ნიშნებს და აღწერს მათ მნიშვნე -ლობას
1
ჰაერის ტემპერატურა
მოსწავლე შეძლებს ჰაერის ტემპერა-ტურის გაზომვას
ბუნ3. 8
მოსწავლე ახასითებს ბუნებრივ მოვლენებს
1
ამინდის პროგნოზი
მოსწავლე გაიაზ-რებს ამინდის პრო-გნოზის  არსს
ბუნ. 3. 8
მოსწავლე ახასითებს ბუნებრივ მოვლენებს
2
ჩემი ჩანაწერები /შემოდგომა/(ექსკურსია)
მოსწავლე განამ-ტკიცებს შემეც-ნებით უნარებს
ბუნ. 3 .5
მოსწავლე განავითარებს შემეცნებით და პრეზენ-ტაციებს უნარებს
1
ჩემი ჩანაწერები (გაგრძელება)
მოსწავლე განამ-ტკიცებს შემეც-ნებით უნარებს
ბუნ. 3 .5
მოსწავლე განავითარებს შემეცნებით და პრეზენ-ტაციებს უნარებს
1
ცოცხალი ბარომეტრები
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის ცოცხალ ბა-რომეტრებს
ბუნ. 3 .4
მოსწავლე ჩამოთვლის ცოცხალ ბარომეტრებს
2
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ ბუნებრივი მოვლენები
მოსწავლე განამ-ტკიცებს და შეაფა-სებს მიღებულ ცოდნას
ბუნ. 3.6
მოსწავლე შეაჯამებს მიღებულ ცოდნას და გააკეთებს თვითშე-ფასებას
1
სხეულები
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და ზომის მიხედვით




ბუნ.3.3

მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული ნიშნებით
1
მძიმე და მსუბუქი სხეულები
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და ზომის მიხედვით


ბუნ.3.3
მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული ნიშნებით
2
მძიმე და მსუბუქი სხეულები(გაგრძელება)
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და ზომის მიხედვით


ბუნ.3.3
მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული ნიშნებით
1
სასწორის დამზადება
მოსწავლე შეძლებს სასწორის დამზა-დებას
ბუნ 3. 5
მოსწავლე დაამზადებს სასწაორს და გამოი-ყენებს პრაქტიკულად
2
სხეულის აწონვა
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს წონის მიხედვით
ბუნ 3. 5
მოსწავლე დაამზადებს სასწაორს და გამოი-ყენებს პრაქტიკულად
1
გრძელი და მოკლე სხეულები
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიგრძის მიხედვით
ბუნ. 3.5
მოსწავლე გაზომავს სხვადასხვა სიგრძის სხეულებს
2
სხეულების გაზომვა
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიგრძის მიხედვით
ბუნ. 3.5
მოსწავლე გაზომავს სხვადასხვა სიგრძის სხეულებს
1
სხეულთა მოძრაობა
მოსწავლე ისაუბ-რებს მოძრაობის გამომწვევ მიზე-ზებზე
ბუნ.3.4
მოსწავლე დასვამს კითხვებს მოძრაობის გამომწვევ მიზეზებზე
1
შემაჯამებელი გაკვეთილი _ სხეულები
მოსწავლე შეაჯა-მებს მიღებულ ცოდნას და გაა-კეთებს თვითშე-ფასებას
ბუნ.3.5
მოსწავლე შეაჯამებს ცოდნას და გააკეთებს პრეზენტაციებს
2

წყალი

მოსწავლე ახასია-თებს  წყლის ობიექტებს
ბუნ.3.7






მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
წყალი დედამიწაზე

მოსწავლე ახასია-თებს  წყლის  ობიექტებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ოკეანეები და ზღვები
მოსწავლე  ახასია-თებს ოკეანეებს და ზღვებს და პოუ-ლობს რუკაზე
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
2
მდინარე
მოსწავლე ასახე-ლებს მდინარეებს  და  პოულობს რუ-კაზე
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ტბა
მოსწავლე ასახე-ლებს მნიშვნე-ლოვან ტბებს და ძებნის რუკაზე
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
წყარო
მოსწავლე ახასი-ატებს წყაროს და ასრულებს დავა-ლებას დსამუშაო რვეულში
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ხმელეთის ზედაპირი
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს მის სახე-ებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ვაკე და ბორცვი

მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს მის სახე-ებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
მთა და ქედი
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს მის სახე-ებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ქედის მოდელის დამზადება
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს მის სახე-ებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ჩვენი გარემო( გაკვეთილი_ექსკურსია)
მოსწავლე განივი-თარებს შემეც-ნებით უნარებს
ბუნ.3.7
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
ჩვენი გარემო-(დაკვირვების დღიურზე მუშაობა)
მოსწავლე შეაჯა-მებს მიღებულ ცოდნას

ბუნ.3.2

მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
1
სუფთა და დაბინძუ-რებული გარემო
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გარემოს მნიშვნე-ლობა ადამიანი-სათვის
ბუნ.3.2
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
2
შემაჯამებელი გაკვეთილი _ წყალი და ხმელეთი
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გარემოს მნიშვნე-ლობა ადამიანი-სათვის
ბუნ.3.7

მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
2
ადამიანი და გარემო
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გა-რემოს მნიშვნელო-ბა ადამიანი-სათვის
ბუნ. 3.7
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
1
ბუნებრივი და ხელოვნური გარემო
მოსწავლე გაარჩევს ბუნებრივ და ხე-ლოვნურ გარემოს
ბუნ.3 11
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი და ხელოვ-ნური გარემოს გარჩევას და მასზე ზრუნვას
1
ტყე და ადამიანი
მოსწავლე გაიაზ-რებს ტყის მნიშვნე-ლობას ადამიანი-სათვის
ბუნ. 3.11
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი და ხელოვ-ნური გარემოს გარჩევას და მასზე ზრუნვას
1
გაკვეთილი_ექსკურსია ბოტანიკურ ბაღში ან ზოოპარკში
მოსწავლე განავითარებს შე-მეცნებით უნარებს


1
ბოტანიკური ბაღი და ზოოპარკი
მოსწავლე შეძლებს შემეცნებითი და გარემოს მოვლის უნარების განვი-თარებას
ბუნ.3.11
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
1
შემაჯამებელი გაკვეთილი
მოსწავლე შეძლებს შემეცნებითი და გარემოს მოვლის უნარების განვი-თარებას
ბუნ.3.11
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
2
კვირის დღეები
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს დღის რეჟიმს
ბუნ.3. 9
მოსწავლე  ჩამოთვლის კვირის დღეებს  და დაგეგმავს კვირის რეჟიმს
1
კვირის დაგეგმვა
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს დღის რეჟიმს
ბუნ.3. 9
მოსწავლე  ჩამოთვლის კვირის დღეებს  და დაგეგმავს კვირის რეჟიმს
1
კვირის რეჟიმი
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს დღის რეჟიმს
ბუნ.3. 9
მოსწავლე  ჩამოთვლის კვირის დღეებს  და და-გეგმავს კვირის რეჟიმს
1
ჰიგიენა
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
ბუნ.3 10
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას და საჭიროების შემთ-ხვევაში
1
საკვები პროდუქტები
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის საკვებ პრო-დუქტებს
ბუნ.3 9
მოსწავლე ჩამოთვლის საკვები პროდუქტის სახეებს
1
სასარგებლო პროდუქტები
მოსწავლე ამო-არჩევს სასარგებ-ლო პროდუქტებს
ბუნ.3.11
მოსწავლე ამოარჩევს სასარგებლო პროდუქ-ტებს და დაახარისხებს მათ
1
პროდუქტის ვარგისიანობა
მოსწავლე შეძლებს პროდუქტის ვარგისიანობის განსაზღვრას



ბუნ. 3.11




მოსწავლე შეძლებს ეტიკეტის დანიშნუ-ლების გააზრებას და გამოყენებას
2
მოძრავი თამაშები
მოსწავლე გაიაზ-რებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს
ბუნ. 3.9
მოსწავლე მონაწილეობს მოძრვ თამაშებში
1
დასვენება და ჯამრთელობა
მოსწავლე გაიაზ-რებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს
ბუნ.3.9
მოსწავლე გაიაზრებს აქტიური დასვენების მნიშვნელობას
1
სპორტი და უსაფრთხოება
მოსწავლე იცავს უსაფრთხოების ელემენტალურ წესებს
ბუნ.3.11
მოსწავლე მონაწილეობს სპორტულ თამაშებში და იცავს უსაფრთხოების წესებს
2
ჩემი ჩანაწერები(გაზაფხული/გაკვეთილი_ექსკურსია)
მოსწავლე აკეთებს ჩანაწერებს
ბუნ.3.11
მოსწავლე დამოუკიდებ-ლად გადმოცემს თავის შთაბეჭდილებებს .
1
ჩემი ჩანაწერები (გაგრძელება)
მოსწავლე აკეთებს ჩანაწერებს
ბუნ.3.11
მოსწავლე დამოუკიდებ-ლად გადმოცემს თავის შთაბეჭდილებებს
1
გადაუდებელი დახმარების ორგანიზება
მოსწავლე გაიაზ-რებს და ჩამოთ-ვლის გადაუდე-ბელ დახმარების ორგანოებს
ბუნ.3.10
მოსწავლე იცავს უსაფ-რთხოების წესებს (ხან-ძრის, მიწისძვრის, ღვარ-ცოფის  და ა.შდროს)
2
როგორ მოვიქცეთ ხანძრის დროს
მოსწავლე  შეძ-ლებს ჯგუფური წესების დაცვას ხანძრის დროს
ბუნ.3.10
მოსწავლე იცავს უსაფ-რთხოების წესებს (ხან-ძრის, მიწისძვრის, ღვარ-ცოფის  და ა.შდროს)
2
გადამდები დაავადებები
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის   გადამდებ დაავდებებს და მიმართავს პრე-ვენციას
ბუნ.3.9
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
1
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ ჰიგიენა და უსაფრთხოება
მოსწავლე შეა-ჯამებს მიღებულ ცოდნას
ბუნ.3.9
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
1
სულ 86 გაკვეთილი






 სასწავლო გეგმა


ქართულ  ენასა  და ლიტერატურაში

I  კლასი

მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
2017-2018 სასწ. წელი





I  სემესტრი
1.
,,პირველად სკოლაში“ - გაცნობა.
1 სთ
2.
,,მე სკოლაში მივდივარ“ - სასკოლო ნივთები.
2
3.
,,მე სკოლაში მივდივარ“ - სასკოლო, საოჯახო  ნივთების, სათამაშოების კლასიფიკაცია.
1
4.
,,ჩვენი საკლასო ოთახი“.
2
5.
„ჩვენი გაკვეთილები“- ქართული ენის გაკვეთილი.
1
6.
„ჩვენი გაკვეთილები“- გამოყენებითი ხელოვნება.
4
7.
„ჩვენი გაკვეთილები“- მათემატიკა.
2
8.
„ჩვენი გაკვეთილები“- მათემატიკა, ფიზკულტურა.
1
9.
„ჩვენი გაკვეთილები“- ბუნება.
2
10.
„ჩვენი გაკვეთილები“- მუსიკა.
1
11.
ა,ი
3
12.
დ,ე
3
13.
მ,ს
4
14.
რ,ჩ
4
15.
ვ,ნ
4
16.
ზ,ო
5
17.
თ,შ
5
18.
კ,ლ
5
19.
ბ,უ
5
20.
პ,გ
5
21.
ც,წ
4
22.
ხ,ფ
5
23.
ქ,ყ
4
24.
ძ,ღ
3
25.
ჯ,ტ
3
26.
3
27.
ჭ,ჰ
3
28.
,,ბავშვის სათვალე“
3
29.
,,ვაშა, ჩვენ კითხვა ვიცით“
3
30.
,,ნუცას სკოლა“
3
31.
,,კატო ავად გახდა“
3
32.
,,სოფელში“
4
II  სემესტრი
33.
,,სკოლისაკენ ჰერი, ჰერი!“
3
34.
„არდადეგები დამთავრდა.“
2
35.
,,ნინოს ნაამბობი“
2
36.
,,რა ჰქვია კვირის დღეებს?“
2
37.
სახალისო ლექსები
2
38.
„ზამთარი“
2
39.
,,ხეების დავა“
3
40.
„მოგზაური.“
2
41.
,,ალექსი და აქლემი“
2
42.
,,სოსოს ქუდი“
2
43.
,,დილა ჩვენს ეზოში.“
3
44.
,,თებერვალო, თებერვალო.“
3
45.
„ენძელა“
2
46.
,,ყველაზე ლამაზი დედიკო“
3
47.
„დედის დღე“
2
48.
,,წითელი და მწვანე.“
4
49.
,,აბა, გამოიცანი“
3
50.
,,თხუპნია“
2
51.
„მეგობრობა.“
2
52.
,,კომბლე“
4
53.
,,ერთი დევი ყოფილა.“
2
54.
,,მატა და ვაგუ.“ 
3
55.
„თხა და გიგო.“
3
56.
„დაჩის ნავი.“  (სამუშაო რვეულიდან)
1
57.
,,ბიჭო, ვისი ხარ, მალხაზი?!“
2
58.
,,ცრუ“
2
59.
,,თეთრი მამალი.“  (სამუშაო რვეულიდან)
1
60.
„მკვეხარა.“
3
61.
„ბაქია ბატკანი.“
3
62.
,,ბაჭიები და დათვის ბელი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
1
63.
,,ჟაკო“
3
64.
,,ღრუბელი.“
2
65.
„ჯამბაზი.“  (სამუშაო რვეულიდან)
1
66.
,,ეშმაკუნა იხვი.“
2
67.
 ,,ფაიფურის თოჯინა.“
2
68.
,,კუბიკების კოშკი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
1
69.
,,ხატვის გაკვეთილზე.“
2
70.
,,სიტყვის ძალა.“
3
71.
„სამი გოჭი.“  (სამუშაო რვეულიდან)
1
72.
„უშიშარი კაპიტანი.“
2
73.
,,მატარებელი.“
2
74.
,,ამწეები.“
2
75.
,,როგორ იპოვეს ლეკვი.“   (სამუშაო რვეულიდან)
1
76.
,,ოთხი სურვილი - ზამთარი.“
1
77.
,,ოთხი სურვილი -გაზაფხული.“
1
78.
,,მატარებელი.“  (სამუშაო რვეულიდან)
1
79.
,,ოთხი სურვილი - ზაფხული.“
2
80.
,,ოთხი სურვილი - შემოდგომა.“
2
81.
,,სულელი კნუტები.“  (სამუშაო ვეულიდან)
1
82.
,,წელიწადი.“
2
83.
„მზე შინა და მზე გარეთა.“
2
84.
,,მეგობრები.“ (სამუშაო რვეულიდან)
1
85.
,,იაკობის სტუმარი.“
3




0 коммент.:

Отправить комментарий