ქართულ ენასა და
ლიტერატურაში
III კლასი
მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
ქართული
ენისა და ლიტერატურის სწავლების მიზნები და ამოცანები
პიროვნების საერთო კულტურა, საკომუნიკაციო და პროფესიული
უნარ_ჩვევები სწორედ მშობლიური ენის საფუძველზე ყალიბდება. ის ქმნის იმ ძირითად ბაზისს,
რომელსაც ეფუძნება ადამიანის თავისუფალი განვითარების მთელი შემდგომი პროცესი. სწორედ
ამის გათვალისწინებით განისაზღვრება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ძირითადი
მიზნები:
·
განუვითაროს
მოზარდს ძირითადი სამეტყველო უნარები;
·
გამოუმუშაოს
წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
·
განუვითაროს
საკუთარი აზრის ლოგიკური თანმიმდევრობით გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულების
წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი;
·
ჩამოუყალიბოს
დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი და რეფლექსური აზროვნების უნარი;
·
შეაყვაროს
კითხვა; გააცნობიერებინოს ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო კულტურა,როგორც ცვლილებისა
და განვითარების მუდმივმოქმედი პროცესი.
საგანმანათლებლო მიზნებიდან გამომდინარე, ქართული
ენისა და ლიტერატურის სწავლება სკოლაში ითვალისწინებს კონკრეტული ამოცანების
გადაჭრას. ამგვარ ამოცანებს წარმოადგენს:
·
კალიგრაფიული კულტურის გამომუშავება;
·
ლექსიკური
მარაგის შევსება_გამდიდრება;
·
მსჯელობის
უნარის განვითარება;
·
ტექსტის
ანალიზის უნარის განვითარება;
·
აზრის
ცხადად, ლაკონურად და მწყობრად გამოხატვის უნარის ჩამოყალიბება და სხვა...
1
|
,,სიმღერა
მამულზე“ (კითხვით და ზეპირად)
|
2 სთ
|
2
|
,,მალე
სექტემბერიც დადგება“ (კითხვით და თხრობით)
|
2
|
3
|
,,ფეფოს
ახალწლისა“ (კითხვით და თხრობით)
|
3
|
4
|
,,მატარებელი“
(კითხვით და თხრობით)
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ბიულერბიელი ბავშვები“
|
1
|
|
5
|
,,გიმნაზიაში“
(კითხვით და თხრობით)
პირის
ნაცვალსახელი
|
4
|
6
|
პატარა
მოგონებები დიდ მწერალზე ( აკაკი წერეთელი კითხვით)
|
2
|
7
|
,,შორიდან
მოსული მოწაფე“ (კითხვით და თხრობით)
|
3
|
8
|
,,ხელის
ჩუქურთმა“ (კითხვით) ქართული ანბანი
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ჩემი თავგადასავალი“ აკაკი წერეთელი
|
||
9
|
,,დედა
წერტილი და შვილი წერტილი“ (კითხვით და თხრობით)
|
3
|
10
|
,,სასვენი
ნიშნები“ (კითხვით)
სასვენი
ნიშნები კითხვის დასმა_როგორი? რომელი?
|
3
|
11
|
,,პეპის
პირევლი წერილი“ (კითხვით და თხრობით) ადრესატი, ზრდილობიანი ფორმები,პორტრეტი
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
,,კაცის
ძალა“ _ ხალხური
|
||
12
|
,,მატასი,
პიპა და სუსი_ფუსი“ (კითხვით და თხრობით)
კითხვის
დასმა _ სად? როდის?
|
4
|
13
|
,,შემოდგომა“
(კითხვით და თხრობით)
|
3
|
14
|
,,მოლოდინა“
(კითხვით და თხრობით)
ვინ ჯგუფის
სახელების გამეორება
|
4
|
15
|
,,ხილთა
ცილობა“ (კითხვით) სასვენი ნიშნები
კითხვის
დასმა_ როგორი? რომელი?
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ხეები“ _ გურამ პეტრიაშვილი.
|
||
16
|
,,ვენახი“
კითხვით და თხრობით
,,ხალხური“ ზეპირად
ზმნა
|
4
|
17
|
,,შენი
ჭირიმე, გუთანო!“
,,ხარო,ხარი
ვინ დაგარქვა?“ (ზეპირად)
დროის
ზმნიზედებით წარსული, აწმყო და მომავალი დროის განსაზღვრა.
|
4
|
18
|
,,გაიზრდები
და დაგავიწყდება“ (კითხვით და თხრობით)
მიმართვა
|
3
|
19
|
,,პატარა
მოგონებები დიდ მწერალზე“
(ი. ჭავჭავაძე)
კითხვით
|
3
|
20
|
,,წყალობა“
(ზეპირად)
ზმნის
დრო
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
,,ხელმწიფე
და ღარიბი კაცი“
|
||
21
|
,,ჩიტუნიას
ლოცვა“
(კითხვით
და თხრობით)
|
3
|
22
|
,,დათვი
და ბელები“ (კითხვით)
|
3
|
23
|
,,რას
გვირჩევს მოხუცი მეტყევე“ (კითხვით)
|
2
|
24
|
,,დადგა
ზამთარი“ (კითხვით)
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა
,,მეკვლე“
|
1
|
|
25
|
,,ზამთარი“
(კითხვით)
|
1
|
26
|
,,დიდთოვლობა“
(კითხვით)
,,ირემი“
(ზეპირად)
სულიერი
და უსულო სახელები
|
2
|
27
|
,,თოვლის
სიმღერა“ (კითხვით)
|
1
|
28
|
,,წინაპრები
და შთამომავლები“ (კითხვით)
|
1
|
29
|
,,ალილო“
(კითხვით)
რიცხვითი
სახელი
|
2
|
შემაჯამებელი
|
1
|
|
30
|
,,სიმღერის
ხე“ (კითხვით)
მარცვალი
|
1
|
31
|
,,ნაცარქექია“
(კითხვით და თხრობით)
|
3
|
32
|
ნაცარქექია
(ლექსი) ზეპირად
|
1
|
33
|
ხალხური
(კითხვით)
|
2
|
34
|
,,ცრუპენტელები“
(კითხვით)
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,როგორ მოაჯადოვა ქონდრის კაცმა ნისლი“
|
1
|
|
35
|
,,გმირი
ქვასანაყი“ (კითხვით)
სიტყვის
გადატანა
|
2
|
36
|
,,გაბუტული
მეგობრები“ (კითხვით)
|
2
|
37
|
,,გოგრა“
(კითხვით და თხრობით“
|
5
|
38
|
,,სამშობლო“
(კითხვით და ზეპირად)
ჩვენებითი
ნაცვალსახელი
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,როგორ დაიწყო ნისლისა
და გარეული ბატების საოცარი მოგზაურობა“
|
1
|
|
39
|
,,მთიელი
და კაკლის ხე“ (თხრობით)
|
1
|
40
|
პატარა
მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (კითხვით)
|
1
|
41
|
,,გაფრენილი
გვრიტები“ (თხრობით)
|
1
|
42
|
,,გათავისუფლება“
(კითხვით)
|
3
|
43
|
,,მგელი
და კრავი“ (კითხვით)
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ვახტანგ VI“
|
1
|
|
44
|
,,ჯადოსნური
ფანქარი“ კითხვით და თხრობით
|
2
|
45
|
,,ზარმაცი“
ზეპირად
|
1
|
46
|
,,კვიწიწელები“ (კითხვით და თხრობით)
|
5
|
47
|
მელია
და მამალი (კითხვით)
|
3
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,მეჩონგურე“
|
1
|
|
48
|
,,შრომის
საფასური“ (თხრობით)
|
2
|
49
|
,,ონავრები“
(კითხვით)
|
4
|
50
|
,,გაზაფხული“
(ზეპირად)
|
4
|
შემაჯამებელი
ტესტი
|
1
|
|
თავისუფალი
საათები
|
3
|
|
51
|
,,მყუდრო“
(კითხვით)
|
2
|
52
|
,,ლოდები
ამბავს ჰყვებიან“ ,
,,წიფლის
ნათქვამი“ (ზეპირად)
|
2
|
53
|
,,წიფლისჩიტა“
(კითხვით)
|
3
|
54
|
პატარა
მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (ვაჟა _ ფშაველა) კითხვით
|
2
|
55
|
,,სიხარულის
ცრემლები“ (კითხვით)
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ექო _ ბერძნული მითი“.
|
1
|
|
56
|
,,კუ
და მორიელი“ (კითხვით)
|
3
|
57
|
,,პური
და უქნარა“ (კითხვით)
|
1
|
58
|
,,პურის
ანგელოზი“ (კითხვით და თხრობით)
|
5
|
59
|
პატარა
მოგონებები დიდი მწერლის შესახებ (კითხვით)
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ტომის ოინები“.
|
1
|
|
60
|
,,ყაყაჩოსა
სიწითლითა“ (ზეპირად)
|
3
|
61
|
,,მესერი“
(კითხვით და თხრობით)
|
3
|
62
|
,,მთვარე
ჩვენი თანამგზავრი“ (კითხვით)
|
3
|
64
|
,,არაგვის
ზემოთ, არაგვის ქვემოთ“
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,ბარონ მიუნჰაუზენის
თავგადასავალი“
|
2
|
|
65
|
,,როგორ
დაარსდა თბილისი“
(კითხვით
და თხრობით)
|
2
|
66
|
,,ცხრა
წყარო“ (კითხვით)
|
2
|
67
|
,,საკლები
ცხრიანი“ (კითხვით)
|
3
|
68
|
,,ბრძენი
აზრს იცვლის“ (კითხვით)
|
2
|
69
|
,,ზაფხული“
(კითხვით)
|
2
|
დამოუკიდებლად
საკითხავი მასალა ,,როგორ დაიპყრო ადამიანმა
ზღვა“
|
1
|
|
70
|
,,ცოტნე
დადიანის ბავშვობა“ ,
,,ლოცვა“ (კითხვით)
|
2
|
71
|
,,ანდერძი“
(კითხვით და ზეპირად)
|
2
|
72
|
,,ჩემი
სოფელი“ (კითხვით)
|
2
|
პატარა
მოგონება დიდი მწერლის შესახებ (ი. გოგებაშვილი) კითხვით
|
1
|
|
73
|
,,აკვანი“
(ზეპირად)
|
2
|
74
|
,,ძვირფასი
სახელები“ (კითხვით)
|
1
|
75
|
შემაჯამებელი
ტესტი
|
1
|
76
|
თავისუფალი
საათები
|
3
|
სასწავლო გეგმა
ბუნებისმეტყველებაში
III კლასი
მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
2017-2018 სასწ. წელი
გაკევთილის თემა
|
გაკვეთილის მიზანი
|
სტანდარტი
|
შედეგი
|
აკ,სთ,
|
ზაფხულისარდადეგები
|
მოსწავლე შეძ-ლებსზაფხულის შთაბეჭდილებებზე საუბარს
|
ბუნ. 3. 1
|
მოსწავლეს განუვი-თარდება სამყაროს შემეცნების უნარები
|
2
|
ცოცხალი და არაცოცხალი
ბუნება
|
მოსწავლე დააჯ-გუფებს ცოცხალ და არაცოცხალ ბუ-ნების
წარმომდ-გენლებს
|
ბუნ.3.1
|
მოსწავლე ასახელებს და აჯგუფებს ცოცხალ და არაცოცხალს
|
2
|
ჩვენი დედამიწა
|
მოსწავლე შეძლებს დაახასიატოს დე-დამიწა
|
ბუნ.3.1
|
მოსწავლე
აღწერს დე-დამიწის მოდელს
|
1
|
ხმელეთი და წყალი
|
მოსწავლე გაარჩევს წყალს და ხმე-ლეთს ფერების მიხედვით
|
ბუნ.3.1
|
მოსწავლე ჩამოთვლის ხმელეთის სახეებს. გაარჩევს წყალს
და ხმელეთს ერთმანე-თისგან
|
1
|
მზე_სიცოცხლის წყარო
|
დაახასიათებს მზეს და ახსნის მის მნიშვნელობას სამ-ყაროში
|
ბუნ3.6
|
მოსწავლე შეძლებს სამყაროში მზის დანიშ-ნულებაზე საუბარს
|
1
|
დღე და ღამე
|
მოსწავლე ახსნის დღე-ღამის მნიშ-ვნელობას
|
ბუნ3.1
|
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი მოვლენის აღწერას
|
1
|
მთვარე
|
მოსწავლე დაახა-სითებს მთვარეს, როგორც დედამი-წის
თანამგზავრს
|
ბუნ3.6
|
მოსწავლე
შეძლებს მთვარის დახასითებას
|
1
|
ჩრდილი
|
აღწერს როგორ წარმოიქმნება ჩრდილი
|
ბუნ3.1
|
მოსწავლე შეძლებს და-მოუკიდებლად ბუნე-ბრივი მოვლენის
აღწერას
|
1
|
ჩრდილი(გაგრძელება)
|
აღწერს როგორ წარმოიქმნება ჩრდილი
|
ბუნ3.1
|
მოსწავლე შეძლებს და-მოუკიდებლად ბუნე-ბრივი მოვლენის
აღწერას
|
1
|
არაცოცხალი ბუნება
(შემაჯამებელი გაკვეთილი)
|
მოსწავლე შეძლებს ცოდნის დამოუკი-დებლად გადმო-ცემას
და შეფასებას
|
ბუნ3.1
|
მოსწავლე
შეაფასებს მიღებულ ცოდნას და დაახასიატებს
არაცოცხალ ბუნებას
|
2
|
ბუნებრივი მოვლენები
|
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის და გაარჩევს ბუნებრივ მოვლე-ნებს
|
ბუნ. 3.6
|
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
1
|
სეზონური ბუნებრივი მოვლენები
|
მოსწავლე შეძ-ლებსსეზონური მოვლენების დახა-სიათებას
|
ბუნ. 3.6
|
მოსწავლე შეძლებს სეზონური მოვლენების ერთმანეთისგან
განს-ხვავებას და მათ დახა-სიათებას
|
1
|
დარია თუ ავდარია
|
მოსწავლე ისაუბ-რებს ბუნებრივ მო-ვლენებზე
|
ბუნ. 3.6
|
მოსწავლე შეძლებს დარის და ავდარის განსხვავებას და
დახა-სიათებას
|
1
|
პირობითი ნიშნები და ამინდი
|
მოსწვლე აღწერს ამინდს პირობითი ნიშნებით
|
ბუნ. 3. 2
|
მოსწავლე ჩამოთვლის პირობით ნიშნებს და აღწერს მათ
მნიშვნე -ლობას
|
1
|
ჰაერის ტემპერატურა
|
მოსწავლე შეძლებს ჰაერის ტემპერა-ტურის გაზომვას
|
ბუნ3. 8
|
მოსწავლე ახასითებს ბუნებრივ მოვლენებს
|
1
|
ამინდის პროგნოზი
|
მოსწავლე გაიაზ-რებს ამინდის პრო-გნოზის არსს
|
ბუნ. 3. 8
|
მოსწავლე ახასითებს ბუნებრივ მოვლენებს
|
2
|
ჩემი ჩანაწერები /შემოდგომა/(ექსკურსია)
|
მოსწავლე განამ-ტკიცებს შემეც-ნებით უნარებს
|
ბუნ. 3 .5
|
მოსწავლე განავითარებს შემეცნებით და პრეზენ-ტაციებს
უნარებს
|
1
|
ჩემი ჩანაწერები (გაგრძელება)
|
მოსწავლე განამ-ტკიცებს შემეც-ნებით უნარებს
|
ბუნ. 3 .5
|
მოსწავლე განავითარებს შემეცნებით და პრეზენ-ტაციებს
უნარებს
|
1
|
ცოცხალი ბარომეტრები
|
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის ცოცხალ ბა-რომეტრებს
|
ბუნ. 3 .4
|
მოსწავლე ჩამოთვლის ცოცხალ ბარომეტრებს
|
2
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ ბუნებრივი მოვლენები
|
მოსწავლე განამ-ტკიცებს და შეაფა-სებს მიღებულ ცოდნას
|
ბუნ. 3.6
|
მოსწავლე შეაჯამებს მიღებულ ცოდნას და გააკეთებს თვითშე-ფასებას
|
1
|
სხეულები
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და
ზომის მიხედვით
|
ბუნ.3.3
|
მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული
ნიშნებით
|
1
|
მძიმე და მსუბუქი სხეულები
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და
ზომის მიხედვით
|
ბუნ.3.3
|
მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული
ნიშნებით
|
2
|
მძიმე და მსუბუქი სხეულები(გაგრძელება)
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიმძიმისა და
ზომის მიხედვით
|
ბუნ.3.3
|
მოსწავლე შეძლებს სხეულების დახასი-ათებას განსხვავებული
ნიშნებით
|
1
|
სასწორის დამზადება
|
მოსწავლე შეძლებს სასწორის დამზა-დებას
|
ბუნ 3. 5
|
მოსწავლე დაამზადებს სასწაორს და გამოი-ყენებს პრაქტიკულად
|
2
|
სხეულის აწონვა
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს წონის მიხედვით
|
ბუნ 3. 5
|
მოსწავლე დაამზადებს სასწაორს და გამოი-ყენებს პრაქტიკულად
|
1
|
გრძელი და მოკლე სხეულები
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიგრძის მიხედვით
|
ბუნ. 3.5
|
მოსწავლე გაზომავს სხვადასხვა სიგრძის სხეულებს
|
2
|
სხეულების გაზომვა
|
მოსწავლე განას-ხვავებს სხეულებს სიგრძის მიხედვით
|
ბუნ. 3.5
|
მოსწავლე გაზომავს სხვადასხვა სიგრძის სხეულებს
|
1
|
სხეულთა მოძრაობა
|
მოსწავლე ისაუბ-რებს მოძრაობის გამომწვევ მიზე-ზებზე
|
ბუნ.3.4
|
მოსწავლე დასვამს კითხვებს მოძრაობის გამომწვევ მიზეზებზე
|
1
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი _ სხეულები
|
მოსწავლე შეაჯა-მებს მიღებულ ცოდნას და გაა-კეთებს
თვითშე-ფასებას
|
ბუნ.3.5
|
მოსწავლე შეაჯამებს ცოდნას და გააკეთებს პრეზენტაციებს
|
2
|
წყალი
|
მოსწავლე ახასია-თებს წყლის ობიექტებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
წყალი დედამიწაზე
|
მოსწავლე ახასია-თებს წყლის
ობიექტებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ოკეანეები და ზღვები
|
მოსწავლე
ახასია-თებს ოკეანეებს და ზღვებს და პოუ-ლობს რუკაზე
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
2
|
მდინარე
|
მოსწავლე ასახე-ლებს მდინარეებს და პოულობს
რუ-კაზე
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ტბა
|
მოსწავლე ასახე-ლებს მნიშვნე-ლოვან ტბებს და ძებნის
რუკაზე
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
წყარო
|
მოსწავლე ახასი-ატებს წყაროს და ასრულებს დავა-ლებას
დსამუშაო რვეულში
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ხმელეთის ზედაპირი
|
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს
მის სახე-ებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ვაკე და ბორცვი
|
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს
მის სახე-ებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
მთა და ქედი
|
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს
მის სახე-ებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ქედის მოდელის დამზადება
|
მოსწავლე აღწერს ხმელეთის ზედა-პირს და განას-ხვავებს
მის სახე-ებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ჩვენი გარემო(
გაკვეთილი_ექსკურსია)
|
მოსწავლე განივი-თარებს შემეც-ნებით უნარებს
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
ჩვენი გარემო-(დაკვირვების დღიურზე მუშაობა)
|
მოსწავლე შეაჯა-მებს მიღებულ ცოდნას
|
ბუნ.3.2
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
1
|
სუფთა და დაბინძუ-რებული გარემო
|
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გარემოს მნიშვნე-ლობა
ადამიანი-სათვის
|
ბუნ.3.2
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
2
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი _ წყალი და ხმელეთი
|
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გარემოს მნიშვნე-ლობა
ადამიანი-სათვის
|
ბუნ.3.7
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოში ორიენტირება და გეოგრაფიული
ობიექტების ერთმანე-თისაგან განსხვავება
|
2
|
ადამიანი და გარემო
|
მოსწავლეს შეუძ-ლია განმარტოს გა-რემოს მნიშვნელო-ბა ადამიანი-სათვის
|
ბუნ. 3.7
|
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
|
1
|
ბუნებრივი და ხელოვნური გარემო
|
მოსწავლე გაარჩევს ბუნებრივ და ხე-ლოვნურ გარემოს
|
ბუნ.3 11
|
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი და ხელოვ-ნური გარემოს
გარჩევას და მასზე ზრუნვას
|
1
|
ტყე და ადამიანი
|
მოსწავლე გაიაზ-რებს ტყის მნიშვნე-ლობას ადამიანი-სათვის
|
ბუნ. 3.11
|
მოსწავლე შეძლებს ბუნებრივი და ხელოვ-ნური გარემოს
გარჩევას და მასზე ზრუნვას
|
1
|
გაკვეთილი_ექსკურსია ბოტანიკურ ბაღში ან ზოოპარკში
|
მოსწავლე განავითარებს შე-მეცნებით უნარებს
|
1
|
||
ბოტანიკური ბაღი და ზოოპარკი
|
მოსწავლე შეძლებს შემეცნებითი და გარემოს მოვლის უნარების
განვი-თარებას
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
|
1
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
მოსწავლე შეძლებს შემეცნებითი და გარემოს მოვლის უნარების
განვი-თარებას
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე გაიაზრებს გარემოს მნიშვნელობას
|
2
|
კვირის დღეები
|
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს
დღის რეჟიმს
|
ბუნ.3. 9
|
მოსწავლე
ჩამოთვლის კვირის დღეებს და დაგეგმავს
კვირის რეჟიმს
|
1
|
კვირის დაგეგმვა
|
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს
დღის რეჟიმს
|
ბუნ.3. 9
|
მოსწავლე
ჩამოთვლის კვირის დღეებს და დაგეგმავს
კვირის რეჟიმს
|
1
|
კვირის რეჟიმი
|
მოსწავლე ჩამო-თვლის კვირის დღეებს და წარ-მოადგენს
დღის რეჟიმს
|
ბუნ.3. 9
|
მოსწავლე
ჩამოთვლის კვირის დღეებს და და-გეგმავს
კვირის რეჟიმს
|
1
|
ჰიგიენა
|
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
|
ბუნ.3 10
|
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
და საჭიროების შემთ-ხვევაში
|
1
|
საკვები პროდუქტები
|
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის საკვებ პრო-დუქტებს
|
ბუნ.3 9
|
მოსწავლე ჩამოთვლის საკვები პროდუქტის სახეებს
|
1
|
სასარგებლო პროდუქტები
|
მოსწავლე ამო-არჩევს სასარგებ-ლო პროდუქტებს
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე ამოარჩევს სასარგებლო პროდუქ-ტებს და დაახარისხებს
მათ
|
1
|
პროდუქტის ვარგისიანობა
|
მოსწავლე შეძლებს პროდუქტის ვარგისიანობის განსაზღვრას
|
ბუნ. 3.11
|
მოსწავლე შეძლებს ეტიკეტის დანიშნუ-ლების გააზრებას
და გამოყენებას
|
2
|
მოძრავი თამაშები
|
მოსწავლე გაიაზ-რებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს
|
ბუნ. 3.9
|
მოსწავლე მონაწილეობს მოძრვ თამაშებში
|
1
|
დასვენება და ჯამრთელობა
|
მოსწავლე გაიაზ-რებს ჯანსაღი ცხოვრების წესს
|
ბუნ.3.9
|
მოსწავლე გაიაზრებს აქტიური დასვენების მნიშვნელობას
|
1
|
სპორტი და უსაფრთხოება
|
მოსწავლე იცავს უსაფრთხოების ელემენტალურ წესებს
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე მონაწილეობს სპორტულ თამაშებში და იცავს
უსაფრთხოების წესებს
|
2
|
ჩემი ჩანაწერები(გაზაფხული/გაკვეთილი_ექსკურსია)
|
მოსწავლე აკეთებს ჩანაწერებს
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე დამოუკიდებ-ლად გადმოცემს თავის შთაბეჭდილებებს
.
|
1
|
ჩემი ჩანაწერები (გაგრძელება)
|
მოსწავლე აკეთებს ჩანაწერებს
|
ბუნ.3.11
|
მოსწავლე დამოუკიდებ-ლად გადმოცემს თავის შთაბეჭდილებებს
|
1
|
გადაუდებელი დახმარების
ორგანიზება
|
მოსწავლე გაიაზ-რებს და ჩამოთ-ვლის გადაუდე-ბელ დახმარების
ორგანოებს
|
ბუნ.3.10
|
მოსწავლე იცავს უსაფ-რთხოების წესებს (ხან-ძრის, მიწისძვრის,
ღვარ-ცოფის და ა.შდროს)
|
2
|
როგორ მოვიქცეთ ხანძრის დროს
|
მოსწავლე
შეძ-ლებს ჯგუფური წესების დაცვას ხანძრის დროს
|
ბუნ.3.10
|
მოსწავლე იცავს უსაფ-რთხოების წესებს (ხან-ძრის, მიწისძვრის,
ღვარ-ცოფის და ა.შდროს)
|
2
|
გადამდები დაავადებები
|
მოსწავლე ჩამოთ-ვლის გადამდებ დაავდებებს და მიმართავს პრე-ვენციას
|
ბუნ.3.9
|
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
|
1
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ ჰიგიენა და უსაფრთხოება
|
მოსწავლე შეა-ჯამებს მიღებულ ცოდნას
|
ბუნ.3.9
|
მოსწავლე შეძლებს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვას
|
1
|
სულ 86 გაკვეთილი
|
ქართულ ენასა და
ლიტერატურაში
I კლასი
მასწავლებელი: სალომე ბალანჩივაძე
I სემესტრი
1.
|
,,პირველად
სკოლაში“ - გაცნობა.
|
1 სთ
|
2.
|
,,მე
სკოლაში მივდივარ“ - სასკოლო ნივთები.
|
2
|
3.
|
,,მე
სკოლაში მივდივარ“ - სასკოლო, საოჯახო ნივთების,
სათამაშოების კლასიფიკაცია.
|
1
|
4.
|
,,ჩვენი
საკლასო ოთახი“.
|
2
|
5.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- ქართული ენის
გაკვეთილი.
|
1
|
6.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- გამოყენებითი
ხელოვნება.
|
4
|
7.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- მათემატიკა.
|
2
|
8.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- მათემატიკა, ფიზკულტურა.
|
1
|
9.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- ბუნება.
|
2
|
10.
|
„ჩვენი
გაკვეთილები“- მუსიკა.
|
1
|
11.
|
ა,ი
|
3
|
12.
|
დ,ე
|
3
|
13.
|
მ,ს
|
4
|
14.
|
რ,ჩ
|
4
|
15.
|
ვ,ნ
|
4
|
16.
|
ზ,ო
|
5
|
17.
|
თ,შ
|
5
|
18.
|
კ,ლ
|
5
|
19.
|
ბ,უ
|
5
|
20.
|
პ,გ
|
5
|
21.
|
ც,წ
|
4
|
22.
|
ხ,ფ
|
5
|
23.
|
ქ,ყ
|
4
|
24.
|
ძ,ღ
|
3
|
25.
|
ჯ,ტ
|
3
|
26.
|
ჟ
|
3
|
27.
|
ჭ,ჰ
|
3
|
28.
|
,,ბავშვის
სათვალე“
|
3
|
29.
|
,,ვაშა,
ჩვენ კითხვა ვიცით“
|
3
|
30.
|
,,ნუცას
სკოლა“
|
3
|
31.
|
,,კატო
ავად გახდა“
|
3
|
32.
|
,,სოფელში“
|
4
|
II სემესტრი
|
||
33.
|
,,სკოლისაკენ
ჰერი, ჰერი!“
|
3
|
34.
|
„არდადეგები
დამთავრდა.“
|
2
|
35.
|
,,ნინოს
ნაამბობი“
|
2
|
36.
|
,,რა
ჰქვია კვირის დღეებს?“
|
2
|
37.
|
სახალისო
ლექსები
|
2
|
38.
|
„ზამთარი“
|
2
|
39.
|
,,ხეების
დავა“
|
3
|
40.
|
„მოგზაური.“
|
2
|
41.
|
,,ალექსი
და აქლემი“
|
2
|
42.
|
,,სოსოს
ქუდი“
|
2
|
43.
|
,,დილა
ჩვენს ეზოში.“
|
3
|
44.
|
,,თებერვალო,
თებერვალო.“
|
3
|
45.
|
„ენძელა“
|
2
|
46.
|
,,ყველაზე
ლამაზი დედიკო“
|
3
|
47.
|
„დედის
დღე“
|
2
|
48.
|
,,წითელი
და მწვანე.“
|
4
|
49.
|
,,აბა,
გამოიცანი“
|
3
|
50.
|
,,თხუპნია“
|
2
|
51.
|
„მეგობრობა.“
|
2
|
52.
|
,,კომბლე“
|
4
|
53.
|
,,ერთი
დევი ყოფილა.“
|
2
|
54.
|
,,მატა
და ვაგუ.“
|
3
|
55.
|
„თხა
და გიგო.“
|
3
|
56.
|
„დაჩის
ნავი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
57.
|
,,ბიჭო,
ვისი ხარ, მალხაზი?!“
|
2
|
58.
|
,,ცრუ“
|
2
|
59.
|
,,თეთრი
მამალი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
60.
|
„მკვეხარა.“
|
3
|
61.
|
„ბაქია
ბატკანი.“
|
3
|
62.
|
,,ბაჭიები
და დათვის ბელი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
63.
|
,,ჟაკო“
|
3
|
64.
|
,,ღრუბელი.“
|
2
|
65.
|
„ჯამბაზი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
66.
|
,,ეშმაკუნა
იხვი.“
|
2
|
67.
|
,,ფაიფურის თოჯინა.“
|
2
|
68.
|
,,კუბიკების
კოშკი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
69.
|
,,ხატვის
გაკვეთილზე.“
|
2
|
70.
|
,,სიტყვის
ძალა.“
|
3
|
71.
|
„სამი
გოჭი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
72.
|
„უშიშარი
კაპიტანი.“
|
2
|
73.
|
,,მატარებელი.“
|
2
|
74.
|
,,ამწეები.“
|
2
|
75.
|
,,როგორ
იპოვეს ლეკვი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
76.
|
,,ოთხი
სურვილი - ზამთარი.“
|
1
|
77.
|
,,ოთხი
სურვილი -გაზაფხული.“
|
1
|
78.
|
,,მატარებელი.“ (სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
79.
|
,,ოთხი
სურვილი - ზაფხული.“
|
2
|
80.
|
,,ოთხი
სურვილი - შემოდგომა.“
|
2
|
81.
|
,,სულელი
კნუტები.“ (სამუშაო ვეულიდან)
|
1
|
82.
|
,,წელიწადი.“
|
2
|
83.
|
„მზე
შინა და მზე გარეთა.“
|
2
|
84.
|
,,მეგობრები.“
(სამუშაო რვეულიდან)
|
1
|
85.
|
,,იაკობის
სტუმარი.“
|
3
|
0 коммент.:
Отправить комментарий