სადამრიგებლო
პროგრამა
მესამე
კლასი
მიმართულება
პიროვნული განვითარება
|
თემები
|
შეხვედრების
რაოდენობა |
შენიშვნა
|
|
1
|
რასნიშნავსიყო
მესამეკლასელი? რით განსხვავდებით მეორეკლასელისაგან?
(ჩვენვიცითკითხვა,
წერა, ანგარიში) ზაფხულის შთაბეჭდილებები. |
1 შეხვედრა
|
|
2
|
საკლასოწესების
შემუშავება. რომელი წესებისდაცვა გვეხმარებასწავლაში? |
2 შეხვედრა
|
თემასდამრიგებელი
მუდამ უბრუნდება მოსწავლეებთან საუბრისას შესაძლებელია შეფასდეს, რამდენად კარგადიცავენ ბავშვებიწესებს, ასევე აღირიცხოს, როდისიცავენდაროდის არღვევენ ისინიამწესებს, რასაც საბოლოოდ მოსწავლეთა წახალისება დაჯილდოება მოჰყვება. |
3
|
ემოციები, რომლებიც
თანახლავსსხვადასხვა საქმიანობას (საკონტროლო წერას, გამოკითხვას, ფეხბურთისთამაშს). |
1 შეხვედრა
|
თემაზესაუბარი
შესაძლებელია ფსიქოლოგთან ერთად. |
4
|
თვისებები, რომელთა
გამოცვირჩევთ მეგობრებს; ადამიანურითვისებები თვისებები,
რომლებიც
აუცილებელია მეგობრობისა დასწავლისათვის; თვისებები, რომლებიც ხელსგვიშლისსწავლასა დამეგობრობაში. |
1 შეხვედრა
|
თემაზესაუბარი
შესაძლებელია ფსიქოლოგთან ერთად. |
5
|
იდეალურიმეგობრისა
დამოსწავლის პორტრეტი (მოსწავლის შემთხვევაში მნიშვნელოვანიააქცენტი მონდომებასა დაშრომისმოყვარეობაზე დაარათანდაყოლილ თვისებებზე) როგორი ვარმე? ავტოპორტრეტი თვისებებით. |
2 შეხვედრა
|
|
6
|
მეგობრობა, მეგობრობის
უნარი |
1 შეხვედრა
|
|
7
|
ადამიანებსშორისმსგავსებადაგანსხვავება. სამყარო, სადაცყველაერთმანეთსჰგავს. დადებითიდაუარყოფითიმხარეები.
|
||
8
|
ადამიანებისდახმარება,
ალტრუიზმი; როგორვეხმარებით სხვებს? ჩვენროგორ გვეხმარებიან? |
1 შეხვედრა
|
|
9
|
სირთულეებისკოლაში სირთულეების „სკივრი”. მაგ., ზოგისთვის რთულიაგაკვეთილზე წყნარადჯდომა,
ზოგისთვის - კარნახით
წერა.. |
2 შეხვედრა
|
|
10
|
1 შეხვედრა
|
||
11
|
სახლშიანმეგობრებთან
წამოჭრილი სირთულეები: ტყუილები, ნივთების დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა, სიფიცხე. |
2 შეხვედრა
|
|
12
|
სირთულეების
დაძლევისგზებზე ფიქრი, სტრატეგიების შემუშავება, კონფლიქტების მოგვარება - კონფლიქტების (უთანხმოების გამომწვევიმიზეზები). |
2 შეხვედრა
|
თემაზესაუბარი
შესაძლებელია ფსიქოლოგთან ერთად. |
13
|
ქცევისწესები, ეტიკეტი:
დაბადების დღისთვის - საჩუქრის შერჩევა, გადაცემა, ანსაჩუქრისმიღება; სუფრაზე, თეატრსა თუკინოშიქცევის წესები. |
2 შეხვედრა
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
თემატიკა
|
შეხვედრების
რაოდენობა |
შენიშვნა
|
|
1
|
გარემოს
სისუფთავეზე ზრუნვა (კლასის, ეზოს, ქუჩის მოფრთხილება) ხეების მოვლა |
1 შეხვედრა
|
თემასეხებიან
ბუნებისმეტყველების გაკვეთილზეც ამიტომ შესაძლებელია აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით დამრიგებელმა ვიქტორინის ,გამოფენის, ან სოციალური პროექტისმოწყობა ითაოს. |
2
|
საკუთარი
ჯანმრთელობა, როგორც ფასეულობა; ფიზიკურიდა სულიერი სიჯანსაღე. |
1 შეხვედრა
|
|
3
|
დღისრეჟიმი,
დასვენებისადა სასწავლო პროცესისდროს განსხვავებული საქმიანობები, მათიდაგეგმვის აუცილებლობა. |
2 შეხვედრა
|
თემასმოსწავლეები
სხვადასხვა საგნის გაკვეთილებზეც ეხებიან .ამიტომმსგავს საკითხებზესაუბარი შესაძლებელია ექსკურსიისდროს, საგნისპედაგოგთან ერთად. |
4
|
ჯანსაღიცხოვრების
წესი, სპორტი, სასარგებლო პროდუქტები, დროულად დაძინება, კომპიუტერის გამოყენებისადა ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი |
2 შეხვედრა
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
თემები
|
შეხვედრების
რაოდენობა |
შენიშვნა
|
|
1
|
მავნეჩვევების
საფრთხეშინდა გარეთ. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენებისდროს კიბეებზესირბილი. |
1 შეხვედრა
|
|
2
|
უსაფრთხოება -
მშობლების, მეგობრების მისამართისცოდნის აუცილებლობა, ქუჩაში მოძრაობისადა ტრანსპორტით სარგებლობის წესები. |
1 შეხვედრა
|
|
3
|
ისტორიულიდა
კულტურული მნიშვნელობის მქონეადგილები, ძეგლები, მოვლენები. |
3 შეხვედრა
|
თემასმოსწავლეები
სხვადასხვა საგნის გაკვეთილებზეც ეხებიან. ამიტომ მსგავსსაკითხებზე
საუბარი
შესაძლებელია ექსკურსიისდროს საგნის პედაგოგთან ერთად. |
4
|
ქალაქის, სოფლის,
ქვეყნის გამოჩენილი პიროვნებები. |
2 შეხვედრა
|
მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
თემები
|
შეხვედრების
რაოდენობა |
შენიშვნა
|
||
1
|
არდადეგებზეშეძენილიცოდნა, წაკითხულიწიგნები.
|
|||
0 коммент.:
Отправить комментарий